Lazaza Gülcan Selçuk, Çizgisiyle Lüksü Ve Güçlü Kadını Yansıtıyor

Lazaza Gülcan Selçuk giyim sektöründe alışılmışın dışında bir tarz sunarak inovatif düşüncelerle güçlü kadını yansıtan bir çizgi izliyor. Gülcan Selçuk’un sektörde 30. yılı. Kurucusu olduğu Lazaza Gülcan Selçuk markası, 12 yıllık yolculuğunun şimdiki kısmında özel kumaş ve tek sefer kullanılan malzemelerden oluşan tasarımların gördüğü ilgiyle birlikte tamamen abiyeye ve iş kadınına yöneliyor.

Lazaza Gülcan Selçuk  seri üretim yerine kişiye özel tasarımlarla çalışan bir marka. Güçlü kadını ve lüksü buluşturan çizgisini hiç bozmayan Marka 2007 yılında başladığı serüvenine şimdi abiye ve iş kadınına yönelik koleksiyonlarla devam ediyor.

Selçuk, markasını kendi ağzından şöyle anlatıyor: “Her zaman ilk hedefim lüksü ve güçlü kadını yansıtan bir çizgi olmasıydı. Sektörde olmayanı yapmaya çalıştım. Bireysel olarak giyim sektöründe istediğim özel parçaları bulamıyordum ve çevrem de bu tür sorunlar yaşıyordu. Bu soruna çözüm bulmak için çıktığım yolda ilerledim. Her zaman inovatif olarak düşünüp yol almaktan bir kadın olarak mutluluk duydum.”

Vücuduna göre giyinmek isteyip de nasıl bir yol izleyeceğini bilemeyenler için de yol gösterici olduklarını belirten Selçuk, “Adeta ben o kadının vücudu oluyorum. Eğer karşımdaki 50 bedense, ben de 50 beden oluyorum. Onu nasıl güzelleştiririm, tanımaya çalışırım. Ne giyeceğini bilmiyorsa ve bir çizgisi yoksa ona ‘’Lazaza Gülcan Selçuk’’ çizgisi  oluştururum. Çünkü bedenini tanımadan kendisine uygun olmayacak modeller ve farklı renkler isteyenler oluyor. Ben de nazik bir dille uygun modelleri ve renkleri öneriyorum. Karşımdaki kadının vücut yapısına uygun modeli kafamda oluşturup sunuyorum. Kusurlarını kapatıp, güzel yönlerini ortaya çıkarıyorum” diyor.

Ekonomi Zirvesi’ne özel “İklim Değişikliği” defilesi

En son Ekonomi Zirvesi’nde düzenlenen defileyle farklı bir adım atan markanın yaşadığı bu gelişmeyi de Selçuk şöyle anlattı: “Defile için teklif aldım, konusundan bahsettiler. Yapılacak defilenin konusunu  ‘İklim Değişikliği’ olarak belirttiler. Bunu duyunca önce şaşırdım fakat sonra kendimi o temanın içerisinde buldum. Çünkü yaşadığımız bu dünyanın büyük bir sorunu da iklim değişikliği. Sonra materyalleri toplamaya başladım. Temayı dörde böldüm; kuraklık, buzulların erimesi, hava kirliliği ve yeşil dünyayı yansıttım.”

Yeni defilelerin de olacağını söyleyen Selçuk, yeniliğe açık olduğunu ve özellikle dijital ortamı konu alan çalışmalarını sürdüreceğinin de altını çizdi. Ayrıca daha önce aynalarla gerçekleştirdiği benzer bir projeyi örnek göstererek, inovasyona ayak uydurup denedikçe kendini geliştirdiğini de sözlerine ekledi. Vizyoner bir kadın girişimci olarak meslektaşlarına da önerilerde bulunan Selçuk, risk almanın, dünyaya açık olmanın, yeniliğin ve gelişimin hep olması gerektiğini belirtti. Bunların büyümenin ve gelişimin temeli olduğunu da söyleyen Gülcan Selçuk, kişinin kendisine ait çizgiyi yansıtması gerektiğinin de altını çizdi.